8/10
·472 syf.··
Beğendi
·
2022 14. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2022 23:46
Merhabalar! Kitap çok güzel gerçekten bayıldım. Önemli bir konuyu ele alıyor. Bir çok gencin ve yetişkinin yapamam, nasıl yaparım, olmaz, dedikleri şeyi yapan bir çift duruyor karşımızda. Aralarında 3391 kilometre var. Ve ona rağmen bir ilişki yürütmeye çalışıyorlar. Kızın ismi İzmir ve İzmir de ailesiyle yaşıyor. Oğlanın adı Ege, bazı sebeplerden dolayı Fransa'da yaşıyor. Ve Türkiye'ye gelemiyor. Bazı sebepler dediğim büyük sebepler. Ama bu sebepler onları durdurmaya yetmiyor. Kitaba 8 vermemin sebebi, Beyza ALKOÇ'un kar küresi kitabı var. Orda çok önemli bir söz var. "Ben burdayım, bunlar yaşanıyor" bu o kitapta çok önemli bir söz. Aynısını burda da kullanmış, hemde öylesine. İlk bu kitap yazılmış bildiğim kadarıyla ama yinede her kitap kendine özgün olmalı. Ayrıca bu söz önemliydi. Orayı okuduğumda şok oldum. Sadece hoşuma gitmeyen bir durumdu bir kere kullanılmış ama yinede hoşuma gitmedi, dile getirmek istedim. Onun dışında her şey çok ama çok güzel kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar...
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma
·
81 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.