Bir imza uğruna
9/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2022 30. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2022 02:14
Kitap incelemek bir de bu kitabı incelemek benim haddime düşen bir şey değil burda sadece kitapla ilgili güzel ve yorucu bir anımı anlatacağım. Kitabın ilk basıldığı günler kitabı hediye etmek için alıyorum malum kitap sitelerinin birinden sipariş ettim sitede imzalı diye yazıyor neyse kitap elime ulaştı imzalı değil şimdi imzalı kitap hediye etmek daha makbul düşüncesi hakim o sıralar Bekir Hocama Twitter Instagram bilimum sosyal medya üzerinden ulaşmaya çalışıyorum nafile en son kendi sitesinden nerelerde sohbet programı var takip ediyorum o zamanlar İstanbul’da ikamet ediyorum hocam karşıda bir semtte sohbeti var iş çıkışı koştur koştur oraya ama yetişmek ne mümkün malum İstanbul trafiği ve iş çıkış saati çakışınca yetişmek imkansız oluyor neyse takibe devam hocam bir ile gidiyor “tamam burda benim arkadaşım var göndereyim imzalatsın” kitap kargoya verilir sohbet gününe yetişmez kardeşim sen ordan bi kitap al imzalat ben hallederim arkadaşım içeri giremez hadi başka bir il yine arkadaş aranır tamam kardeşim ben hallederim eee sonuç halledemedim acil işim çıktı hadi başka bir il takipteyiz arkadaş aranır kardeşim böyle böyle bir durum var halledebilirmisin halledemem neden ben onun görüşlerine katılmıyorum kardeşim hayat memat meselesine döndü bu hallet halledemem neyse bu arada bizim kitap Türkiyenin belli başlı illerini gezdi geldi ama imzalatamadık tabi bununla bitmiyor kitabı hediye edeceğimiz kişiyle kaç defa karşılamamıza yüz yüze görüşmemize rağmen kitap hediye edilemez taki karadenizin bir ilinde karşılaşıp ayrılırken aklına gelene kadar sözün kısası bir imza uğruna 7-8 ay sonra hediye edilen bir kitap
İnsan ve Duygular
Allah Cümlemizi KorusunBekir Develi · Profil Kitap · 20182,973 okunma
·
603 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hediye ettiğiniz kişi sizin için çok kıymetliymiş ne mutlu🌸
Bigardiyan
Gönderi Sahibi
@toprakyagmur rica ederim keyifli okumalar
Daha fazla inceleme yazmalısınız 🌸 anı dahi olsa kitapla ilgili insan kendine not bırakmalı ki bence bu çok güzel olmuş mesela 😇
Bigardiyan
Gönderi Sahibi
Hocam Kevser Aydemir Güven tavsiyenizi göz ardı etmeyeceğime emin olun teşekkürler
Belli ki çok iyi bir okursunuz. Bence bu konuyu birazda hayal gücünüzü ekleyerek genişletin ve bir kitapta siz yazın. İnşallah bizde imza gününüzü bekleriz. Eee ne demişler " kötü komşu mal sahibi yapar insanı "
Bigardiyan
Gönderi Sahibi
İyi bir okuyucu olmaya çalışıyorum, güzel dilekleriniz için teşekkürler söyledikleriniz sadece hayal gücünüzü ne kadar geniş olduğunu gösteriyor inşallah siz yazarsınız biz imza için peşinizden koştururuz ☺️