·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2022 16:32 Sonunun böyle olacağını beklemezdim keşke hayvanlar tekrar bir şeyler yapıp bu durumdan kurtulsalardı. Napolyondan nefret ettim cidden yaptığı şeyler o kadar kötüydü ki kimsenin de laf edemiyor oluşu daha da kötüydü. Kar topunu özledim cidden muhtemelen onu öldürdüler nerde olduğu açıklanmadı çünkü. Çok güzel bir eleştirel romandı cidden baya beğendim insanların ne kadar zalim olduğunu ancak bu kadar anlatılabilirdi.