8/10
·116 syf.··
Beğendi
·
2022 2. kitabı
Bu kitaba bayıldım yazar çok güzel yazmış... Ali beyin fitnatın babası çıkacağını asla düşünmemiştim beni en çok şaşırtan şeylerden biri o oldu, Bi de fitnat ve Talatın kavuşacağını düşünmüştüm ama öyle olmadı öyle olması bence kitabı daha da akıcı yaptı kitapta saçma bulduğum kısım sonlarda herkes ölmuş oluyor o kısmı Bi tek beğenmedim ama kesinlikle okumanızı tavsiye ederim çok güzel bu kitaptı...
Edebiyat
Taaşşuk-ı Talat ve FitnatŞemseddin Sami · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202538,1bin okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.