Bu kitaba bayıldım yazar çok güzel yazmış...
Ali beyin fitnatın babası çıkacağını asla düşünmemiştim beni en çok şaşırtan şeylerden biri o oldu, Bi de fitnat ve Talatın kavuşacağını düşünmüştüm ama öyle olmadı öyle olması bence kitabı daha da akıcı yaptı kitapta saçma bulduğum kısım sonlarda herkes ölmuş oluyor o kısmı Bi tek beğenmedim ama kesinlikle okumanızı tavsiye ederim çok güzel bu kitaptı...