Kitabı ne yazık ki severek okuyamadım. Çünkü başlarda bi kopukluk var gibiydi . Olay sırası yoktu . Senaryo kısımları bana gereksiz geldi . Onun dışında kitabın baş kahramanı Cemil beyin meçhul adamla yaptığı konuşma çok güzeldi . Kitap , daha çok Cemil beyin kendiyle olan iç hesaplaşmasını anlatıyor .İyi okumalar …