Puan vermedi·422 syf.····Okunma: 02 Mart 2022 17:18 Kitabı okumam çok uzun sürdü yavaş yavaş inatla çünkü yarım birakmak istemedim ama sanirim ilk baskıdan bu yana uzun bir süre geçtiği için geçerliliğini kaybetmiş değilde artık günümüzde herkesin bildiği şeyler haline dönüşmüş bilgiler içerdiğini düşünüyorum...Kitap verimli yazılmamış uzun ve sıkıcı cümleler çok fazla ,anlatmak istediğini etkili verememis bir yazar yada karşı taraftaki her tarzda insanın anlayabilecegi şekilde yazmak istemiş ama ben ilk fikirden yanayım.Kitapta ne kadar alçakgönüllülükten bahsetse de yazar onsozler son sözler ve kitabın sonundaki sorular vs. açısından kendisinin alçakgönüllü olmadığını düşünüyorum.Birde ne hayat ne de insanlar yazarın düşündüğü gibi her zaman iyi niyetle yaklaşım sergileyebilecek kadar masum değil