·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2022 21:52 kitap ben'i bulma yolculuğuna çıkan siddarthayı anlatıyor,
ilk olarak şunu söylemek istiyorum kitabı okurken çok zevk aldım çünkü siddarthayı özellikle kitabın başlarında çok kendime benzettim. Siddartha kendini bulmaya ne kadar uğraşsa da uzun süre boyunca kendini bulamaz, kendini hiçbir yere ait hissedemez fakat bu yolculuğun sonunda kalbinin sesini dinlemeyi öğrenir.
Bence kitabın anlatmaya çalıştığı şey aramayı uzakta değil de kendi içimizde yapmamız gerektiğidir.
kitabı cidden çok sevdim, umarım bende bir gün kalbimin sesini dinlemeyi öğrenirim :)