Şimdiye kadar hatta büyük konuşmak gerekirse #1nobel1klasik okumamızı başlattığımızdan beri en eğlenceli en delidolu en komik kitabımız olarak tarihe geçmiş olabilir.
Adı ve kapağı sizde neyi çağrıştırıyor bilmiyorum ama bende eğlenmeyi seven, komik , esprili üç arkadaşı çağrıştırıyor. Okuyunca da daha fazlası olduğunu görüyorsunuz zaten Yani biz okurken ekipçe baya eğlendik de
Bu eserde geçen her şey gerçek. Yani kurgu değil. Birebir yaşanmış bir hikaye ve Ezgi nin bizi aydınlatmasıyla tipler. İçimizden, bizden üç kafadarın macerası. Sanırım böyle olması bizi içine çekip etkiledi
Hastalık hastası diyebileceğimiz üç arkadaş ve onların sevgili köpeği Montmorency bir gün içinde bulundukları sıkıcı ortamdan uzaklaşmak için Thames Nehri'nde dolaşmaya karar verirler. Ama gidişleri ayrı curcuna gezinti esnasında yaşadıkları ayrı Yani dinlediler mi daha çok yoruldular mı derseniz bilemedim Ne siz sorun ne ben anlatayım sözü bu kitaba tam uyuyor
Alttan ince mizahlar zaten hemen kendini belli ediyor. Ve her anlatıkları olayda kendinizden bir parça bulmamanız immmmmkansız o derece gerçek olaylar
Klasik okuyamayan, korkan birisinin bile acayip zevk alarak okuyacağı ve unutamayacağı bir kitap.