·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2022 23:05 Kitabı nihayetinde beğendim. Ancak okurken çok kez dikkatim dağıldı, biraz okuması zordu. Konu seçimini çok başarılı ve sıradışı buldum. Zaman zaman benim de hissettiğim veya hissetmek istediğim bir yaşayış anlatılmıştı. Ayrıca kitapta anlatım yapılırken aklıma gelen soru ve eleştirilerin ilerleyen sayfalarda yazar tarafından da sorgulanması çok hoşuma gitti.