·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2022 05:24 Beni alıp öyle uzaklara götürdü ki bu kitap... Nereli olduğunun bir önemi yok, her insan ait olmak istiyormuş.
Aslında kitabı alırken yine Livaneli'nin bir romanı diye almıştım. Okumaya başladıktan sonra kendi hayatından Elia ile kesişen bir kesit olduğunu fark ettim. İlk okumaya başladığımda yarım bırakmıştım ama kitaba tekrar başlayıp bitirdiğimde neden yarım bıraktım ki diye kendime çok kızdım. Çünkü çok şey öğrendim bu kitaptan. Hatta okurken ara ara telefonu elime alıp araştırdım bazı şeyleri ve ne çok bilmediğim şey varmış dedim kendi kendime. Bu kitaptan sonra Livaneli'ye olan hayranlığım daha da arttı resmen. Tavsiye ederim, iyi kültürlenmeceler :)