Ne yapalım? diye düşündü, herkes kaderini yaşar. Insanin kaderi daha doğarken yazılmıştır alnına.
Sanırım yazarınokuduğum kitaplar arasında beni en çok etkileyen kitap bu oldu. Kısacık bir hikâye ama sonu derinden vuruyor insanı. Yine savaşa giden erkekler ve onlari bekleyen eşler, ana babalar. Fakirlik zaten diz boyu. Hele de kış geldi mi aileler öyle perişan ki okurken nefesi düğümleniyor insanın. #cengizaytmatov 'u çok seviyorum ama kalemi insanı çok etkiliyor ve üzüyor bee! Her satırı okurken yaşıyorum adeta. İnsanlar per perişan.
⭕SPOILER OLABILIR⭕
Seyde kocasına çok aşık, onu çok seviyor ama savaşa gitme sırası ne yazık ki onun kocasına da geliyor. Seyde'yi sonra çok zorlu bir hayat bekliyor ne yazık ki. Kocasından o vazgeçiş mahvetti beni. Kocasının o hataları, o dul kadını ve çocuklarını zora sokması deldi geçti yüreğimi ya.
#parlakmeltemkitapligi