10/10
·424 syf.··
2022 7. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 04 Mart 2022 09:46
Gerçekten beğendiğim ve sevdiğim bir roman oldu. İlk başlarda kitaba odaklanmakta biraz zorlandım çünkü çok fazla karekter tanıyoruz aynı anda ve Mr. Mrs. Miss gibi hitaplar var ben pek aşina değildim. Kitabın ilk 100 sayfası hep aynı döngü içinde geçti. Pek bir olay olmadı ama sonrasında kitap gayet akıcı bir hal aldı. Kitap adından da anlaşıldığı gibi gurur ve ön yargı etrafında şekilleniyor ve yazar aynı zamanda aşk evliliği ve mantık evliliğini üzerinde durmuş bu konuda bir çok mesaj veriyordu sonuç olarak hoş bir içeriği vardı. Ben kitap karekterlerini çok sevdim bu arada diyalogları hoşuma gitti. Elizabeth ve Darcy ikiside zeki ve hoş karekterler. Mr.Bingley ve Jane de aynı dercede hoş karekterler Mr.Bennet ise gerçekten tuaf bir karketer olmasına rağmen bir şekilde sevdim beni çokça güldürdü . Son olarak Lydia ise okuduğum en sinir bozucu karekterlerden biri oldu . Okunması zevkli bir kitaptı.
1000Kitap
Gurur ve ÖnyargıJane Austen · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202598bin okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.