Usta yine beklentilerin çok ötesine geçmiş. O kadar ağır dil kullandığı bir çok eski kelime ile yazdığı halde kitap akıp gidiyor. Bulinmezlikler denizinin bu sefer altinda Seyehat ettiriyor bizi. Bir kaç saatlik zaman diliminde hop oturup hop kalkıyoruz. Ellerine sağlık