Katil kimdi ?
Birçok yönden yorum yapılabilecek bir kitap. Ama benim gördüğüm edebiyata ve psikolojiye olan ilgimin de etkisi ile, bir çocuğun sevgisiz kalması ile ortaya çıkabilecek felaket. Her şeye sahipti oysa ki. Para, itibar, makam..
Onu öldüren ve öldürten çocukluk çağında yaşadığı travma. Peki bu durumda seri katil kim? Çocuğu dünyaya getirip onu terk eden baba mı, yaşadığı travma ile dünyaya sığamayan evlat mı?
Sevgisizlik yaşatmaz, sevgisizlik öldürür, sevgisizlik öldürtür.
Son sayfayı okuyup, kitabı ķapattiğimda Baba Kerem e söylemek istediğim cümle:"Sevmeyeceksen dünyaya çocuk getirmeyeceksin ."
Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla.