·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mart 2022 02:04 Başlarda biraz sıkıcı gelse de ortalarda merak uyandıran bir kitap oldu benim için sonlara doğru etkiledi yazar burda sanırım içimizdeki duyguları biz besler biz büyütür biz anlamlandırıyoruz demek istemiş ömer seviyordu ama güçsüz'du zeki insanlar da parayı kazanabilir ama sadece zeki ve güçlü olanlar korur ömer sevmeyi biliyordu ama sevdiği uğruna değişmeyi hayatını yola koymayı ve etrafındaki amaçsız akıları sadece saçmalıklara ve sadece kötü yoldan para kazanabileceklerini düşünen adamları uzaklaştırmayı bilemedi bence sonunda macideyi bedri'ye bırakıp gitmesi kendinden umudu yoktu ve macidenin zaten yanında daha fazla kalmayacağını seziyor ve biliyordu onu terk ettiğinde gidecek yeri olmadığını bildiği için bedriyle oturup böyle bir konuşma yaptı ne yalan söyleyeyim başından beri ömerin ilk görüşte böyle derinden aşık olması böyle anlamlar yüklemesi bana saçma geldi burdan anlamıştım sürdüremeyeceğini ömere çoğu yerinde sinirlendim yaptığı işlerin bahanesini içimdeki şeytan diyerek kendine bahane etmeyi biliyordu macidenin ömere büyük bir aşkla sevgiyle bağlı oldunu sanmıyorum kızın gidecek yeri olsaydı ve bu ilişki sevgili olarak sürseydi ömerin güçsüz koruyup kolayıp bir ömür arkasında duramayacağını anlardı ve terk ederdi bedriyi de atlamadan gerçekten seven sevdiğinin herşeye rağmen koruyacak sevgiyi nasıl koruyacağını bilen zeki adam oydu derin düşünen karşısına geçip aşkından ölüyorum demesede yaptıkları bunu gösteriyor du sevdiğini söyleyene değil gösterene inanacaksın diye boşa dememişler bedri bunu yaptı bir adam büyük büyük cümleler kurup çok seviyorum deyip haraketlerine hayatını yönetmesine devam etirmesine yansımıyorsa ömer gibi boş çıkar ömer aklıma çok sevdiğim bir kitaptan alıntı yaptığım sözü getirdi
((zayıf adamın sevgisine güvenemezsiniz bir adam zayıfsa onun herşeyi zayıftır. Aşkıda sevgiside ama ne kadar güçlüyse o kadar güvenilir olur insanlar)) ömerle macide asla bir elmanın iki yarısı değiler di olamazlardı benim düşüncelerim bunları güzel bir kitaptı iyi okumalar.