Kitabı kesinlikle beğenmedim. Çok gereksiz zaman alıcı ve sıkıntı verici bir kitap. Karakterlerle hiçbir bağ kurulamayan samimi hissettirmeyen ve hiçbir şey katmayan; aksine okurken, okuduktan sonra iyi hissettirmeyen bir kitaptı. Kesinlikle tavsiye etmem. Okumayı düşünen bir daha düşünsün.