·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mart 2022 17:35 Filmini çok beğenerek izlemiştim. Kitabını da bir o kadar beğenerek okudum. Bir yerden sonra okurken fazla rakamlara takılmamaya başladım. Çünkü Watney o kadar ince ayrıntı tarif ediyor ki bazı sayıları bir eşit ağırlıkçı olarak beynim yanmaya başlamıştı :) Rakamların üstünde çok durmayinca kitaptan daha fazla keyif aldım diyebilirim.