Öncelikle belirtmeliyim ki kitabı okurken sanki bir dizi izliyormuşçasına keyif aldığım belirtmeden geçemeyeceğim. Agatha Christie ile tanışmamı sağlayan bu kitabı gözüm kapalı tavsiye edebilirim. Kitap, gerek akıcı dili olsun gerekse merak unusurunu sonuna kadar canlı tutması olsun kesinlikle sıkılmadan ve merakla okuyabileceğiniz bir kitap.
Kitabın konusunu anlatamam gerekirse:
Mektup gönderilerek seçilen 10 kişi Zenci Adası'nda farklı sebeplerden dolayi bir araya geliyorlar. Tek ortak yanları bu 10 kişinin de kendilerine bile söyleyemedikleri sırları...Her şey yolunda giderken adada bir seri katil ortaya çıkıyor ve bizimkiler hem kendileriyle yüzleşiyor hemde seri katili durdurmaya çalışıyorlar.