Bu kitabı okuyunca sadece bir romanı okumuş olmuyorsunuz. Her şeyden biraz ekliyorsunuz hayatınıza : Samimiyet , sevgi ,dostluk , hüzün…
Hele bölüm sonlarında yer verilen müzikler… ah onlar yok muKitap okurken bi anda kendinizi müzik dinlerken buluyorsunuz. İrem Hanım’ın kitabındaki karakterler kadar seçtiği müzikler de insanın içini ısıtıyor, sımsıcak ediyor.
İçiniz pamuk gibi olsun istiyorsanız hemen okumalısınız.