Puan vermedi·90 syf.····Okunma: 09 Mart 2022 09:30 Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu. Çerezlik diyenlerin aksine evet kolay okunabilir fakat derinliği olan bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bazı cümleleri birçok kez okudum görünenin aksine aslında anlatmak istediği başka bir şey olabilir mi diye. Yorumlarda gördüğüm kitabın havada kalmışlık hissiyatı beni hiç rahatsız etmedi tam tersi kitaptan almam gerekenleri aldığımı hissedip doyum bile yaşadım. Üzerine konuşmaktan zevk alacağım bir kitap okumuş oldum. Son sahnede aslında maddesel olarak anlatılan betimleme, kahramanımızın içine sıkıştığı incelikten uzak robotlaşmış yaşamını anımsattı bana. Sıkışıp kalmışlık hissini çok net hissettim. Kitapta ki görsellere gelecek olursam sonra daha uzun inceleyeceğim ama betimlemelerin güzelliğiyle ve farklı bakış açılarıyla resmedildiğini söyleyebilirim. Çok fazla detay var her baktığımızda yeni ayrıntıları fark edeceğimizden eminim. Tıpkı kitabı tekrar okuduğumuzda hayatımıza başka anlamlar katacağımız gibi. Okuyun, okutturun derim.