Okurken hem zorlandığım hem de aşırı keyif aldığım bir kitapla geldim. Şunu söylemem gerekiyor ki kitabı kesinlikle sakin kafayla okumalısınız yoksa konuya hakim olamazsınız ve birazda adapte sorunu yaşaya bilirsiniz. 2 bölümden oluşan ve kısa olmasına rağmen betimleme ve benzetmelerle dolu insana sevdiği birinin ölümünün ardından bu durumla nasıl başa çıka bileceğini anlatmış..
•
Kitap Max Morden’in eşinin ölümünün ardından bu durumla başa çıka bilmek için çocukluğunun geçtiği sahil kasabasına gider ve orada on yaşında ki çocukluk günleri ile altmış yaşında ki zamanını anlatıyor yani olaylar iki zaman diliminde geçiyor ve bu iki zamanda iki kadın ve iki ölümden bahsediyor. Yazarın en sevdiğim yani bu iki ölümle birbirinden bağımsız olarak anlatılması oldu..