Puan vermedi·528 syf.····Okunma: 30 Ocak 2022 00:00 Öncelikle belirtmeliyim ki kitap "wattpad kitapları” dedikleri kitaplardanmış, ben çok satanlar listesinde görüp okumaya karar verdim. Ayrıca hiç wattpad'i indirip oradan kitap okumadığım için nasıl olduğundan bir bilgim yok, ondan dolayı uygulamadaki kitaplar için bir yorum yapamam.
Ama gözlük kitabını sorarsanız gayet güzel bir kitap. Ege'nin başına gelen olaylar beni bazen güldürdü bazen ağlattı. Kitabı alıp okumaya başladığımdan beri bende lise yıllarıma geri dönüp onlarla tekrar okul sıralarında oldum sanki. Hem güldüren hem ağlatan eğlenceli bir kitaptı.
Keyifli okumalar...