·312 syf.····Okunma: 18 Mart 2017 00:00 Cok eglenceli,komik bir kitapdi.Cerezlik denilen turden akici surukleyici merak ediyorsunuz simdi ne olucak diye .Hele birde bas karekterin yemek diye dunyayi yiyip doymamasi)) arada duraklayip boyle kitaplari okumak iyi geliyor.