·268 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Mart 2022 14:17 Kitabın dili biraz ağır fakat akıcıydı. Kitabı bitirdikten sonra birkaç dakika kime üzülüp hak vereceğimi düşündüm. Her kahraman kendi açısından haklıydı. Ömer, Bedri, Macide.
''Yine de insan kendi iç sesini ve doğruluğunu bilip, bir başkasının hayatıyla kumar oynamamalı.'' bu da benim içimdeki şeytanla ettiğim mücadeleden.