Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 11 Mart 2022 20:50 İlk kez lisede okuduğum kitap yine öğrencilerim aracılığıyla masama düştü.Bir ebeveyn gözüyle okurken çok daha başka keyif alındığını belirtmeliyim.Aziz Nesin'e bir kez daha hayran kalıyorsunuz.bir çocuk gözünden bu kadar gerçekçi anlatım yapabildiğini şaşırarak görüyorsunuz.