Lisede üniversite sınavına hazırlanırken kitapların özetini ve kahramanlarını ezberlerdik.Sınavda çıkacak soruları daha rahat yapabilmek için .Kitabın tamamını okumak ise bugüne nasip oldu.
Kitap; bilim,mizah ve eleştiri içermekte.Sade ve akıcı.Gayet lezzetli bir eser.