Puan vermedi·712 syf.····Okunma: 12 Mart 2022 09:09 DUNE !
Uzun zamandır okumak istediğim serinin ilk kitabıydı. Çok güzel, kesin okuduğumda beğeneceğim, harika olacak !! diye önyargılı başlamadım. Sadece sayfaları çevirdim.
Bir baktımki gezegenin bir parçası olmuşum.
Öyle bir çöl gezegeni ki. !
Uzun bir yolculuk ama sayfaları korkutmasın kimseyi. Zamanın , olayların, bölümlerin nasıl geçtiğini anlamıyorsun..
SU !
En çok Dune da yaşayan insanların suya nasıl önem verdiklerini, susuz yaşamanın nasıl olduğunu okumak hem zor hem nokta atışıydı.
Karekterlere bayıldım !
Hakedilmiş ödüller..