Başka birinin kitabıydı, bilmiyorum kimin. Elime alıp okumaya başlamıştım. Okumaya devam edemedim tabii. Üzerimde o kadar çok etki bırakmıştı ki aylar sonra aldım ve bir günde bitirdim. Tam bir kadın dayanışması içeriyor. Bu kitap erkekler için sıkıcı olabilir. Bayanlar okumanızı tavsiye ederim. Kadınların gücünü neler yapabileceklerini bu kitap önümüze seriyor.