Elif Şagak'ın tek okuduğum romanı. Bir kaç yerde rastlayan merak etmiştim. Gerçekten güzel bir kurgu ile hazırlanmış. Olayların içine giriyorsunuz. Bu kitap için bir arkadaşım:' Sen hangi kızısın'dedi. Ben de bayanlar sadece üç kategoride toplanmaz demiştim. Belki sizler kendinizden birşeyler bulursunuz. Gerçekten etkileyici ve güzel bir kitap.