Pera Palas’ta Bir Gece Yarısı adlı diziden bu kitaba gelenlerdenim ben de. Daha önce hiç Agatha okumamıştım. Ahmet Ümit külliyatını bitirdiğim halde Agatha nın kitapları sanırım biraz daha ince olduğu için -ne alakaysa- ön yargım vardı. Beni polisiye anlamda tatmin etmeyecek gibi düşünürdüm , çerezlik gelirdi. Düşündüklerimde haklı çıkmakla birlikte Poirot’un keskin kıvrak zekasına hayran olduğumu söylemeden geçemeyeceğim. Bir komiser Nevzat’ta bu yok mesela. Yine de daha etkileyici bir sonla bitmesini beklerdim bu kitabın. Yavan ve yarım kaldı bence. Neyse bir kitaptan dolayı yazara küsmeyip -ne haddimize- diğer eserleriyle yola devam edeceğiz. Öneri yazarsanız çok sevinirim…