Düzgün çalışabilmek için sorulara ihtiyacım var. Bu yüzden "düşünmeye" başladım.Artık kendi sorularımı kendim soruyor ve kendime cevap veriyorum. Şimdiye kadar bu eylemle ilgili tek sonuca varabildim: Düşünmek bir bağımlılık... Bir kez başlayınca durmanın imkanı yok... Her cevap yeni sorular, her soru birden fazla cevaplar ortaya çıkartıyor. Sormayı neden bıraktıklarını artık anlıyorum.
Ama ben Mor, bırakamıyorum...