·155 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mart 2022 19:56 Kısaca bir şey yazmak istiyorum. Bu kitap yıllardır kitaplıkta. Sürekli arada açıp kısa kısa okuduğum çerezlik bir kitap. Bazı kısımlar şiir bazı kısımlar fıkra bazı kısımlar ropörtaj gibi derlemeler. Ne kadar okusam ilk defa okurmuşum gibi hissederim. İçinde çokça argo bulunuyor ama bu beni hiç rahatsız etmedi çoğu yerindeydi. Neyzen Tevfik çok başka bir insan. Karakteri yaşayışı düşünceleri. Okuyan herkesin hayran kalacağı bir insan. Çoğunuz sözlerine denk gelmişsinizdir zaten. Neyse iyi okumalar.