"Her ne kadar arada bunu yapsam da hiçbir zaman ağlamaktan hoşlanmadım. Kimse gözyaşı dökmeyi sevmez ama ben gereksiz yere döktüğüm gözyaşına sebep olan herşeyden otomatik olarak nefret ediyorum."
Sayfa 2 - Yankı·Kitabı okuyor
İnsan ve Duygular
·1 alıntı·
91 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.