Herkese ithaf ediyorum bu paragrafı ...
Tek ödevin kendin olmaktır. Güçlü ol: Yoksa, büyümek için hep başkalarını kullanmak zorunda kalırsın.
1000k
··
289 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.