9/10
·576 syf.··
2022 7. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2022 15:03
Cidden beklentimin üzerinde bir kitaptı. Her yönü ile harikaydı, ikinci kitap ve ilk kitap arasında bir seçim yapsaydım eğer ikinci kitap derdim. Az çok spoiler vererek eleştireceğim; Nova bebeğim, mükemmel bir karaktersin. Yaşadığın onca sıkıntıya rağmen her zaman eğlenebilen ve çevresine neşe saçan deli kızım benim. Arın, ilk kitapta da ikincide de ona ısınamadığım bir karakter. Tabi ki hakkını yememek gerek, ne kadar ısınamasam da krallığı ve halkı için o kadar uğraşması, pes etmemesi ve ayrıca süt sevmesi gibi tatlı detaylarla gayet hoş bir karakter. Sina, Hava Lordum bir tanem Elemental'deki en sakin, mantıklı düşünen, halkı için her şeyini verebilecek ve Nova'yı gerçekten bir arkadaşı olarak gören mütevazi kişilik. Çok seviyorum çok. Sonay, Hava Krallığı'nın, benim varisim. Ne olursa olsun, bazen Lorduna bile karşı çıkarak doğru olanı savunması çok güzel. Ariana ve Ayzer, iki varise de hiç sempati besleyememiştim... Ariana ne kadar Nova için bir şeyler yapsa da bunu Arın'ın gözüne girmek için çabaladığının bir sonucu olarak görüyorum. Ayzer'in en son yapacağı şeyi kitabın ortalarında sezmiştim, zavallı Nova'm en yakını sandığı arkadaşından asla beklemezdi bunu... Amon'dan nefret ediyorum ona değinmek bile istemiyorum, ölünce çok rahatladım. Evran.. o pisliğin sadece adı geçtiğinde bile kitapta sinirlenmeden edemedim. Erim, tam Tayga neden çıkmadı dediğimde Erim'in Tayga olması, cidden beklemiyordum yazarımız döktürmüş yine. Şafak için diyecek sözüm yok biri en fazla ne kadar sadık olabilirse o kadar sadıkmış Lorduna. DAREN'İM DE DAREN'İM Benim, Gece Yarısı Lordum. Bir karakter ilahi raddede ne kadar mükemmel, harika, müthiş, derin ve kurnaz olabilirse o Daren'dir. Nova için yaptığı fedakarlıklar. Kanatları... İkiz alevlerinin olması bence çok hoş. Nova'nın Daren'in onun için yaptıklarından uzun bir süre sonra haberdar olacağını düşünmüştüm ama yazarımız yine beni şaşırttı ve Nova bu kitapta öğrendi... Fantastik kitaplar arasında en güzel olanlarına, benim fikrimce bu kitap girer. Okurken tamamen o evrende ve oraya aitmişim gibi hissediyorum... Krallar ve Soytarıları
Edebiyat
Krallar ve SoytarılarıN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20217,2bin okunma
·
344 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.