·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2022 11:24 Ben bu kitabın son zamanlarda popüler olduğunu aldıktan sonra öğrendim ve neden popüler olduğunu çok iyi anladım. Aslında hepimiz birer Nora olmak istiyoruz, itiraf etsek de etmesek de. Kitabın ilk sayfasını açarken okurken ya da kitabın son sayfasını bitirip kapatırken aklımda bir sürü düşünce vardı. Beni sade diline rağmen bir sürü düşünceye belki hayatımı baştan oturup ele almaya itti. Evet, dili çok sade. Birkaç incelemede, yorumda bundan şikayet edildiğini gördüm ama bence en iyi yolu seçmiş yazar kitabını yazarken. Çünkü hepimizin okuyup anlaması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum ki belki de 7'den 70'e. Okunması üstelik böylelikle çok kolay bir kitapken bir de çok akıcı. Nora belki de hayatının tam ortasında hayatına tekrar başladı ve okuyan herkese yeniden başlama umudu verdi. Bana biraz da bazen hayatımızdan memnun olmasak bile pişmanlıkları ya da endişleri daha fazla görmektense biraz daha çözüm odaklı olmayı ve unsurlara takılmadan nasıl daha mutlu yaşarım, bunu düşündürttü. Bence herkesin bir defa açıp neymiş ya bu Gece Yarısı Kütüphanesi demesi gereken bir kitap. Bana biraz Veronika Ölmek İstiyor'u okuduğumda uyandıran hisleri uyandırdı. İki günde okuyup bitirecek kadar sevdim.