·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2022 13:29 "İnsan bağışlayarak yener yanlışı. İnsanın acısını insan alır. İyilik böyle kolay yenilemez..."
Kitabı okurken "benim için yazılmış sanki" dedim. Okuyan herkes böyle düşünebilir çünkü insanla alakalı akla gelebilecek her şeyi konu almış yazar kitabında, aşk, ayrılık, gurbet, şiir, hüzün, mutluluk, umut, dostluk, savaş, barış...
Kimi zaman hüzünlenirken, kimi zaman içim umutla doldu okurken.
Son bölümde başka yazar ve şairlerin eserlerini tanıttığı yazıları var. Eh, kendisi böyle güzel yazmışsa tavsiye ettiği insanları da okumak lazım.