Başlarda çokça sıkıldığım hatta yarıda bırakmayı düşündüğüm bir kitap olsa da devamı çok güzeldi. Hatta kalan yarıyı bir solukta bitirdim diyebilirim. On altı yaşında ilim yolculuğuna başlayan bir alimin (tam olarak bir isim bulamadım muhaddis de olabilir) bu süreçte yaşadığı şeylerden bahsediliyor. İki ayrı zaman diliminde biri 'ben' diliyle günlük, diğeri üçüncü şahsın diliyle anlatılmış. Çok çok güzel. İlim yolculuğunda ki zorluklardan ve ilme ulaşmadaki azimden bahsediyor. İlgilisine tavsiyemdir.