9/10
·200 syf.··
2022 11. kitabı
Başlarda çokça sıkıldığım hatta yarıda bırakmayı düşündüğüm bir kitap olsa da devamı çok güzeldi. Hatta kalan yarıyı bir solukta bitirdim diyebilirim. On altı yaşında ilim yolculuğuna başlayan bir alimin (tam olarak bir isim bulamadım muhaddis de olabilir) bu süreçte yaşadığı şeylerden bahsediliyor. İki ayrı zaman diliminde biri 'ben' diliyle günlük, diğeri üçüncü şahsın diliyle anlatılmış. Çok çok güzel. İlim yolculuğunda ki zorluklardan ve ilme ulaşmadaki azimden bahsediyor. İlgilisine tavsiyemdir.
RâviMuhammed Enes Topgül · Ketebe yayınevi · 2021882 okunma
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.