Yazarın ben Kirke kitabını çok beğenmiştim. Bu kitap da akıcı bir şekilde ilerliyor, yazar Patroklos gibi güzel bir karaktere hakkını verip, kitabın final kısmını güzel bağlıyor. Az çok mitoloji ile ilgilenenlere karakterler yabancı gelmeyecek, keyifle okuyacaklardır.