10/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2022 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2022 20:14
▪︎Büyüleyici▪︎Gerçekten kitabı bitirdiğimden beri 'Ben ne okudum böyle?' diyorum. Her sayfası dolu dolu arkadaşlar. Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama kitabı okurken şaşırmadığım, gerilmediğim, gülmediğim, hayranlık duymadığım sayfası yoktu. Bunu başarabilmek bir yazar tarafından inanılmaz bir şey olmalı. Birinci kitapta, ikinci kitapta çok başarılı. Fantastik kurgu sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben kitapları postitlemeyi sevmem bu kitapta postitlemediğim yer kalmadı. Üçüncü kitap için sabırsızlanıyorum.
Edebiyat
Krallar ve SoytarılarıN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20227,2bin okunma
·
2.393 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir şey soracağım izninizle.Serinin okumam gereken ilk kitabı bu değil mi?
•İpek•
Gönderi Sahibi
Merhaba 🤗 bu ikinci kitap. İlk Lordlar ve Varisleri okumanız gerekiyor.
Tamamdır çok teşekkür ederim ^^
•İpek•
Gönderi Sahibi
Rica ederim, keyifli okumalar dilerim...