Ya.. Bu kadar etkilenecegim aklıma gelmezdi. Bence çok güzel bir kurguydu. Nefesim kesildi okurken. Sarah jio hanimefendiyle tanışma kitabim oldu. Ne hoş bir kalemdi ya. Iyi ki okudum. Farkli bir nefes oldu bana. Baya iyi geldi. Gecen mart ayında okumak nasib olmamıştı, bu marti bekliyordum. Iyi ki beklemisim. Ne diyeyim ki çok güzeldi.