·282 syf.····Okunma: 12 Şubat 2022 09:54 Pişman olmak, her insanın deneyimlediği bir durum.Şu kısa ömrümüzde severiz, ağlarız, güleriz, özleriz, üzülürüz, seviniriz, heyecanlanlanırız, pişmanlık duyarız ve daha bir çoklarını hissederiz. Hayatımızda dönüm noktalarını olur ya da yol ayrımları ve seçimlerimizle ilerleriz. Bu seçimlerden zamanla memnun olur ya da olmayız. Memnuniyetsiz bir yaşam devam ettikçe de pişmanlık duyarız ve başka hayatlarda olmayı isteyebiliriz.Kitabın ana kahramanı umutsuz bir halde hayatını devam ettiren Nora Seed için de bir umut ışığı doğar ve kitapların gücüyle farklı hayatları, pişman olduklarını deneyimlenmeye başlar.
Kitap, kısa bölümlerden oluştuğu için; küçük hikayeler okur gibisiniz. Kurgu oldukça iyi, dil sade ve mesajlar etkili. Kitabı okuduğunuzda pişmanlıklar ve keşkelere olan bakış açınız değişecektir.
Kitap, çoğu insan için başkaların bize biçtiği hayatları yaşadığımızın farkına vardıracak güçte. Tavsiyelerimdendir.