Puan vermedi·128 syf.··
2022 14. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 15 Mart 2022 00:00
"Bir kitapta okumuştum , çektiğimiz acının derinliğinin bilincine ancak o acı bittikten sonra varırmışız ve büyük bir şaşkınlıkla, nasıl dayanabildim böylesi cehennem azabına, dermişiz." Bir anne adayının, anne olacağını öğrendiği andan itibaren kendi içinde yaşadığı duygu karmaşasını, hissettiklerini, korkularını, düşüncelerini dile getirişini okuyoruz. Kadının görevleri hakkında, toplumun kadına ve erkeğe bakışı hakkında ve en önemlisi hala tartışmalara konu olan ‘’kürtaj’’ konusu hakkında bir iç hesaplaşma. ‘’O ilk insanın karar vermesine izin verilmiş olsaydı herhalde korkar, ‘’Hayır’’ diye yanıtlardı. ’’Doğmak istemiyorum.’’ Kitaptan bu alıntıyı paylaşarak sizlere sormak istiyorum hak veriyor musunuz bu cümleye? Bir annenin bazı anlarda korkularını, karnında taşıdığı çocuğu nasıl istemeyişini bazen onun için daha doğmadan nasıl endişelendiğini okuyorsunuz, kesinlikle etkileyici ve sarsıcı bir eserdi. Özellikle bir mahkeme sahnesi vardı kahramanın zihninde dönen bir mahkeme. Toplum baskısının böylesine hissedildiği zorlayıcı bir bölümdü. Ben tavsiye ediyorum alışveriş sepetlerine eklensin, alınsın, okunsun.
Edebiyat
Doğmamış Çocuğa MektupOriana Fallaci · Can Yayınları · 20222,410 okunma
·
541 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.