Bir sonraki sayfayı ve hikayenin devamını merak etmekten elimden bıraktığım harika bir kitaptı.. öyle derine dokunuyor ki.. bitsin istemiyorsun ama bir sonrasını merak ediyorsun.. soluksuz ilerleyen,akıcı bir kitap.. etkisinden çok uzun süre koparmadım..