·590 syf.····Okunma: 23 Aralık 2016 00:00 Yazarın önceki kitaplarına göre bende hayal kırıklığı yarattı.Diğer kitaplarına göre kurgusu, konusu ve karakterleri zayıf kalmış diyebilirim. Yine de okunabilir. Ayrıca belirtmeliyim ki Stephenie meyer'in önceki kitapları harikadır.