Bu kitabı herkesin okuması gerekli diye düşünüyorum. Farkındalığı arttırmak için okunmalı. Arkadaşlarınıza, eşinize, dostunuza , akrabanıza tavsiye edebilirsiniz, böylece biraz daha bilinçli bir toplum için ufak temeller atılmış olur. Zaten klasik bir kitap ve tabi ki çok şey katacaktır