Irvin D. Yalom hakkında bir şeyler öğrenmek isterseniz kesinlikle okumanız gerekli bir kitap. Kullanmış olduğu metotlar ve hayat hikayesi gerçekten çok etkileyiciydi. Başka kitaplarını da okumuş biri olarak diyebilirim ki "Bu muymuş hayat? Peki o halde bir daha" diyorsunuz. Tabii ki bunu ben demiyorum. :) Neitzsche'nin Zerdüştünün sözü benim için yazılmış diyor Irvin D. Yalom. :)
Her gün biraz daha iyi olmak için çaba göstermek gerekir.
Bu çaba içinde hem kendinin hem de karşıdakinin de yapması gerekir.
Tıpkı bir saat gibi çarkları vardır hayatın. Bir anda oluşmaz her şey her şey sırayla ve zamanı gelince olacaktır. Bazen hayatta beklemek bazen hayata atılmak gerekir. Bu hayat sizin siz nasıl isterseniz o şekilde yaşayın. Ama bunun için asla keşke demeyin.
Bir Psikiyatristin AnılarıIrvin D. Yalom