Kitap bir hafta elimden düşmedi. Oldukça sürükleyici bir roman. Cinayetlerin neden işlendiği ve katilin kim olduğunu çözme hevesiyle sayfalar akıp gidiyor. Yazarın okuyucu boğmadan tasvirleme yeteneğine hayran kaldım başka romanları da varsa mutlaka bakacağım.