·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2022 00:00 Uzun zamandır beni duygusal olarak bu kadar doyuran bir kitap okumamıştım. Hikayesiyle, karakterleriyle, diliyle, sertliğiyle, naifliğiyle benim için inanılmaz güzel bir serüven oldu Küçük Şeylerin Tanrısı. Okuduğum süreçte tamamen bu dünyanın içindeydim, bazı hislerin ağırlığı fazla gelse de çıkmak istemedim bu dünyadan. Tam anlamıyla tadı damağımda kaldı diyebileceğim bir anlatım.
Liseden beri aklımın bir köşesindeydi ama üniversite yıllarım biterken okumak nasip oldu. Eminim lisedeki Şule de çok severdi ama iyi ki bu yaşımda okumuşum.