·712 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2022 19:37 Sanirim Kitap hakkindaki en buyuk yorumum : neden bu kadar gec kaldim seni okumak icin bilmiyorum.
Seriyi hizla bitirip, tekrar okunacaklar listeme ekleyecegim her birini eminim. Muthis bir dunya. Muhtesem tasvirler. Bu evren ve hikayeye nasil bir yorum yaparsam yapayim bana sig gelecek.